mai 14, 2021

Un reper inepuizabil de inspirație

 


Primaria Municipiului Craiova
 

Ileana Vulpescu predă, de astăzi, arta conversației îngerilor. Pentru generații întregi a fost un reper inepuizabil de inspirație, un model de atitudine civică, un om de o valoare inestimabilă.
A scris proză şi teatru, a tradus din literaturile engleză, franceză şi spaniolă şi a semnat versiuni în limba franceză din literatura modernă şi din cea contemporană românească.
Cetățean de onoare al Craiovei din 2015, Ileana Vulpescu a rămas fidelă, de-a lungul întregii sale vieți, valorilor unei lumi distinse.
Condoleanțe familiei și apropiaților!

Drum lin, Ileana Vulpescu!



























Eli Gîlcescu

Un comentariu:

  1. „Mulțumesc orașului copilăriei mele pentru că nu m-a uitat. La frageda mea vârstă de 83 de ani mi-am permis să trag și eu niște concluzii despre artă și nu m-am aventurat în altceva decât în literatură. Din punctul meu de vedere, scriitorul trebuie să-și servească țara, neamul și limba. Noi ne împopistrăm limba cu tot felul de năzdrăvănii de prin toate colțurile lumii, dar e bine să o știm pe aia pe care ne-au lăsat-o strămoșii moștenire. Dacă am greșit vreodată, am greșit singură, la niciun fel de comandă. Asta este ceea ce îi cer eu artistului: să nu asculte comenzi.“ (Ileana Vulpescu)

    RăspundețiȘtergere