mai 11, 2021

O altă poveste cu flori

 ... la Târgu Jiu















6 comentarii:

  1. Raul Carstea

    Imi este greu sa vorbesc la trecut de ,Doamna Ileana Vulpescu . Am avut parte de cea mai mare mangaiere, atunci cand a fost ”ingerul ”din sala de spectacol ce ma urmarea cantand . A poleit cu aur modestul meu CD ” elegia mainii ” cu prefata scrisa . Am inteles ca sunt”ales” de Dumnezeu sa am parte de o asa onoare . O parte din sufletul meu, a plecat alaturi de Ileana Vulpescu . Asta este singurul motiv pentru care am postat , ”felinarele si noaptea ” .

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu F. Alexandru

    LA DESPĂRȚIREA DE O MARE SCRIITOARE...
    A plecat dintre noi ilustra romancieră (”persoană care scrie romane”) care a fost ILEANA VULPESCU. Niciun rând, niciun cuvânt în media. Dacă cel care s-a sfârșit ar fi fost un vestit manelist, steagurile ar fi fost atârnate în bernă și s-ar fi cerut decretarea doliului național.
    România!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena Ciura

    Omagiul scriitorilor dejeni
    „Noi, doamna doctor ,când o să murim?” ,întrebare cu un răspuns schiţat şi în „Carnetul din Port Hart”, dar ne considerăm „Candidaţi la fericire” şi” Sărutăm pământul acesta chiar şi când spunem” Rămas-bun casei „ şi facem confesiuni, căci , prin „Arta conversaţiei”,doamna prozei româneşti, ne îndeamnă la echilibru, pentru că prin „Arta compromisului” ne-a convins că,uneori, trăim o ”Viaţa,viaţă legată cu aţă „
    „De-amor, de-amar„ duce” Pe apa sâmbetei” orice „Notă informativă „ ,iar pe noi, fidelii dumneavoastră cititori şi prieteni ne-aţi transformat în permanenţii „Candidaţi la fericire”, recunoscători moştenirii nepreţuite pe care ne-o lăsaţi.
    Vă mulţumim de aici, unde am rămas cu regretele că nu vom mai citi curând ceea ce educația, cultura și alesele sentimente v-au inspirat și cu generozitate ni le-ați oferit ca pildă .Vă mulțumim și pentru că ne-ați încurajat să scriem ceea ce simțim, dar cu responsabilitate pentru cuvântul folosit, care rămâne martor în timp. Dumnezeu să vă odihnească în grădina înmiresmată a raiului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena Roată

    2016. Târgu Jiu. Împreună cu Doamna Vulpescu eram candidați la fericire. Astăzi, din păcate, îi regretăm plecarea în nesfârșita călătorie. Au rămas cărțile care i-au adus iubirea atâtor generații! Drum lin printre stele, Minunată Doamnă Ileana Vulpescu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana Tudorescu

    Sfârșitul nu e aici...Sunt oameni care nu se uita niciodată! Sunt oameni care rămân in suflete mereu! Tataie, azi ai ales sa pleci din lumea asta care măsoară clipele tuturor, însă eu știu ca de Sus îmi vei da aceleași sfaturi prețioase așa cum mi-ai dat și pana acum! Ai ales sa pleci intr-o lume mai luminata, mai buna, așa cum și scriitoarea Ileana Vulpescu a ales același drum! Se pare ca genialii sunt chemați ACOLO pentru ca și cei din acea lume sa se bucure de darurile ce v-au fost date! Matematica va continua in Ceruri, la fel și Scriitura! Îți mulțumesc pentru ca am fost unul dintre atâția pe care i-ai învățat tainele matematicii, îți mulțumesc pentru TOT! De acum incolo te voi caută in stele, printre stele...

    RăspundețiȘtergere
  6. Anton Margareta

    O petală e torsionată de uscăciune iar, la contactul cu depărtarea, foșnetul își desface șifonarea și bucățile rămase se aștern într-un alt timp...
    O altă petală vie, colorată și aprinsă continuă zbuciumul... dar timpul e la un alt popas... Auzi muzicalitatea, râsul și parfumul? Nu vrei s-o lași...E dorința care te năucește...Întinzi mâna să o întorci în corolă...Nu te strădui! Timpul e la alt popas...
    Petalele regenerabile cad mai departe, una câte una...Le lași în firescul lor...În corolă zarva e mare...Faci planuri, emiți gânduri, te construiești cum vrei tu sau cum vor alții și, nu mai simți când o altă, și o altă petală se leagănă și pleacă...

    RăspundețiȘtergere