mai 12, 2021

Fior de neliniști

 

O singura data in viata mea am fost atat de emotionata, incat nu am putut vorbi decat cu greu.
O singura data am simtit nevoia sa sarut mana faptic cuiva, asa cum saruti o icoana.
O singura data am stiut ce simt cei credinciosi, doar ca eu am avut icoana vie in fata, am putut vorbi, i-am putut spune ca "Sărută pamantul acesta" este cartea mea cea mai iubita si am avut fericirea sa o aud spunand: "Si a mea! " Ileana Vulpescu este undeva sus, sus de tot, atat de sus incat alaturi de ea mai e doar Joan Baez.
Azi sunt mai saraca, suntem cu totii mai saraci, cu o icoana vie dar avem o Sfanta adevarata acolo sus.
A sarutat pamantul acesta, ne-a invatat sa fim Candidati la fericire, sa stim sa facem o Arta din Conversatie....si a plecat.
Somn lin! Veți ramane vesnic in sufletul meu, Doamna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu