mai 08, 2022

Constelația „Arta conversației“


O veste cumplită! Aristocratul muzicii folk, cantautorul Raul Cârstea s-a mutat într-o stea...(Karl Gilbert)

Parcă aș vrea să mă dau nopții cu totul și eu“ scria Raul Cârstea, acum un an. 

Îmi este greu să vorbesc la trecut de Doamna Ileana Vulpescu. Am avut parte de cea mai mare mângâiere, atunci când a fost „îngerul“ din sala de spectacol ce mă urmărea cântând. A poleit cu aur modestul meu CD „elegia mâinii“ cu prefața scrisă.

Am înțeles că sunt „ales“ de Dumnezeu să am parte de o așa onoare. O parte din sufletul meu, a plecat alături de Ileana Vulpescu (11 mai 2021).

Ăsta este singurul motiv pentru care am postat „Felinarele și noaptea“. 

Și cealaltă parte a sufletului a plecat de curând, cu 11 zile înainte de a comemora un an de la tăcerile doamnei Ileana Vulpescu.

În semn de recunoaștere, cu nemărginită gratitudine, îi pomenim pe toți cei ajunși acolo.

Încă un motiv pentru „Felinarele și noaptea

 

Grea e și inima mea, cui aș putea să mă plîng,

I-am învățat mai pe toți, ei către mine să vină, 

Grea e și inima mea, greu îmi e umărul stîng, 

Inima mea, de sub el, sîngeră tristă lumină. 

 

Am să mă sting într-o zi, eu, incredibil lămpaș,

Și cum lumină va fi, moartea tăcînd voi găsi-o, 

Grea e și inima mea, dacă un secol prea laș, 

Liber atît nu ne dă, să ne mai spunem adio. 

 

Tot ce-am crezut s-a întors, pașii făcuți îi regret, 

Mie spunîndu-mi mustrări, eu mă grăbesc la iertare, 

Grea e și inima mea care se stinge încet, 

Dramele voastre purtînd, numai a mea n-o mai doare. 

 

....................................................................................... (Adrian Păunescu)




Eli Gîlcescu și Arta conversației


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu