august 31, 2019

În fiecare zi

Mi-e dor de ea, un dor în fiecare zi. Și nu știu de ce, dar mă văd alături, la BNR, la Casa Universitarilor, la Gaudeamus... Cu privirea, cu gândul, nu știu cum, reușea să mă atragă în universul ei, în locuri de lumină, cu propria măsură, propria modestie, simplă, firească, omenească, când își amintea povești despre oameni, despre relațiile dintre ei, despre fragilitatea vieții. Și mai ales când simțea „singurătatea ca pe-o inevitabilă condiție sufletească“, când nimeni nu te mai caută, când cercul prietenilor devine foarte strâmt.

Mereu am simțit-o puternică, în stare să lupte cu boala. Viața, pentru ea, a fost și este o luptă. Și mă bucur că a câștigat această luptă.

Pentru că o iubesc, am ales să-i scriu. Cu aceeași dragoste de mai înainte. Așa ca un asentiment, de cine știe unde, de cine știe cât.




3 comentarii:

  1. Vă admir și voi posta aici un link atunci când ajung acasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveți adresa postării „Jocuri de cuvinte - cartea”:
    https://webdidacticanova.blogspot.com/2019/08/jocuri-de-cuvinte-cartea.html
    Citire ușoară!

    RăspundețiȘtergere
  3. Margareta Anton

    În trecerea noastră anumite chipuri, anumite gânduri și intersecții rămân ca niște filoni, pentru că au însemnat ceva în vise, în destine. E ca o răscruce. Unde ne-au schimat direcții, destine și ne-au călăuzit calea. Sub aspectul unei blândeți, ca firească stare, tăișul modela după dreptatea și acumularea sa, ca tu să pășești acolo unde nu ai îndrăznit.

    RăspundețiȘtergere