mai 22, 2024

Te miri că nu te-au uitat

O Elenă (Ileana) de neuitat... 𝐈𝐥𝐞𝐚𝐧𝐚 𝐕𝐮𝐥𝐩𝐞𝐬𝐜𝐮 (𝟐𝟏 M𝐚𝐢 𝟏𝟗𝟑𝟐11 M𝐚𝐢 𝟐𝟎𝟐𝟏)

Cum trece timpul! De fapt, nu trece el, ci trecem noi. Noi trecem și ne trecem. Așa deci, trec și eu prin timp. O trecere ce împlinește astăzi 81 de ani: vorba ceea, o viață de om. (era 2013) Îmi doresc de ziua mea, ca în toate celelalte, să fiu, cît oi mai fi, în două picioare și-n toate mințile. Îmi doresc o viață fără cutremure, pace și lumină în mintea și-n sufletul semenilor mei. Îmi place să cred că n-am îmbătrînit degeaba. Cînd mă gîndesc la tinerețe nu știu: să rîd, să plîng? Tinerețea e o forță în sine, dar trece atît de repede. Atunci nimic nu ți se pare imposibil și nici iremediabil. Cîtă nepotrivire între ceea ce-ți închipui atunci și ceea ce-ți oferă realitatea. Unde ești copilărie, cu pădurea ta cu tot. (Catchy)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu