ianuarie 10, 2018

Nici nu știi câtă nevoie avem de lumina lor



Viața m-a-nvățat să tac și să înghit, m-a-nvățat să nu-mi propun să depășesc pe nimeni și nici propria umbră, m-a-nvățat să mă uit mereu în jos, la mai mari suferințe decât a mea, m-a-nvățat să îmbătrânesc decent și mai ales să pierd. (Ileana Vulpescu)


În această zi specială, îngăduie-mi să amintesc gestul generos al scriitoarei Ileana Vulpescu, oferit studenților tăi de la Glendon College,  singurul lectorat în limba română din Canada,  o premieră, un act firesc și original (superb demers), un aport considerabil asupra cunoașterii operelor Ileana și Romulus Vulpescu.
Cu admirație, într-un asemenea moment special, cu toate ale anului nou bune, cu ani minunați și împliniți sufletește.
Cu mare drag, Crina Bud!

Eli Gîlcescu

Un comentariu:

  1. M-aș reîntoarce…
    M-aș reîntoarce lângă ierburi
    Cât mai aproape de pământ,
    De regnul născător de cercuri,
    De somnul din matrici, rotund.

    M-aș dezobișnui să tulbur,
    Aș renunța,-n sfârșit, să cert
    Și zborul galbenului flutur
    Și mersul mohorât de melc.

    Recuibărit în dulcea mâzgă,
    Hrănindu-mă cu primul mâl,
    Poate-am să-nvăț să dau în pârgă
    Dând florii coaja altui tâlc.

    Din tot ce-am fost va fi alt arbor
    – Cum firea n-a rodit nicicând –
    Al revenirii-n ciclu – martor
    Că nici în moarte nu-s defunct.

    Romulus Vulpescu

    RăspundețiȘtergere